21 Temmuz 2015 Salı

Alarak tek elle Twiddler3 klavyeyi bir meydan okuma

Twiddler3 sadece tek elle tutulan ve holding ve bir gitar çalmaya benzer akortlandığında hareketler dayanarak bir arada klavye ve fare olduğunu. Inceleme için bir tane alma, başlangıçta elimde doğal hissediyorum etkilendim ve iş ve oyuna uyabilecek kadar merak ediyordum ve oldu benim laptop ve Android telefon hem de periferik olarak.

Şimdi telefonlar, phablets, tabletler, saatler, bilezik ve gözlük daha fazla güç paketi olduğunu, meydan hala veri girişi ve navigasyon. Twiddler akıllarında belirli teknik özelliklere sahip bir kablosuz cihaz Twiddler3 olan sonuçta orijinal Twiddler yeniden tasarlamak Google Glass tarafından yaklaştı söylüyor. Yerine miniaturizing veya yukarı katlanır geleneksel klavye, Twiddler bir joystick tutarak boyutu ve şekli benzer hissediyor. Diğer yandan başka şeyler (yemek Telefonunuzla bir fare, keman kontrol hayal gücünüzü kullanın) yapmak için izin bir yandan (şirket sizin dominant olmayan el anlaşılacağı) tam klavye ve fare erişim sağlar. Bu ücret geldi ve ben üst üste birkaç gün için Bluetooth kablosuz yeteneklerini kullanarak sonra yeniden şarj etmeye gerek henüz. Bir cihaza bağlanmak için USB kullanabilirsiniz.

Kullanıcının başparmak dizüstü memesine hissediyorum benzer "özel" tuşları (num, alt, ctrl, shift) ve fare kontrol, ve bir öncelikle yazarak olduğunda da denetleyici dengeler. Diğer dört parmak üç fare düğmeleri ve Twiddler3 ana odak olan 12 düğmeleri bir dizi kontrol eder. Fare sadece 8 yöne hareket eder ve "yapışkan", ama bir tutam iş yok.

Twiddler3 alfanümerik dizi farklı klavye kombinasyonları adım için üç özel renk kodlu düğmeler güvenerek ile önceden yapılandırılmıştır. Mektuplar, noktalama ve boşluk gibi özel fonksiyonlar ve butonu bir önceki tamamlandığında sonraki renge giriyorum, her sütun aşağı ilerlemeye varsayılan bir desenle, 12 düğmeleri birincil sette yazdırılır. Akortlanması "A" ile başlar ve böylece A tek bir düğmeye basın iken, Z Twiddler akor dilinde pinky erişimi olan uzak sol tuşuna basarak, veya O Mool ise mavi düğmesini basılı gerektirir kodlanmayan edilir. Bu şekilde, tam alfabe ve bazı noktalama yaklaşık 1000+ tuş kombinasyonları vererek erişilir.

Ancak, Twiddler her düğme Twiddler indirilen şirketin "Tuner" web sitesi ve ayarlar üzerinden erişilebilir reconfigurable vardır. Hatta böyle küçük bir gadget özellikle uygundur e-posta veya adres gibi sık girilen metin girdileri için bir makro oluşturabilirsiniz. Çevrimdışı iken yapılandırmaları geçmek gerekiyorsa, ancak, şans bitti. Bazı karakterler düğmeler üzerinde işaretlenmiş ise sayıları dahil olmak üzere diğer anahtarlar nasıl yapılandırıldığı Uygulamada, aynı zamanda ararken gerektirecektir. Bu kesinlikle tuşların hissediyorum yoktur ve anlamına gelmez çünkü Ayrıca ben kelime "düğmesi" kullanın. Düğmeleri yapışma olmadan sorunsuz tetikleyebilir iken, yazarak bir uzaktan kumanda ile alay hissediyorum var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder