20 Temmuz 2015 Pazartesi

Porsche değişken sıkıştırma motoru üzerinde çalışıyor

Yüksek teknoloji otomotiv gelişmeler moda şu anda melez ve elektrikli araçların doğru eğilmek olsa da, eski güzel içten yanmalı motor ve böyle bir gelişme kutsal grails birini iyileştirmek için kapsam bol hala canlı variable- oluşturulması orada var Sıkıştırma oranı sistemi. Şimdi Porsche böyle bir motor üzerinde çalışan, sıkıştırma oranının değiştirilmesi mümkün olacak yeni yayınlanmış patent şeklinde ortaya çıkardı. Bu projede ortak mühendislik firması Hilite Uluslararası, değişken supap zamanlaması kam phasers dahil olmak üzere motor bileşenlerinin lider üreticisi olduğunu var.

Neden değişken sıkıştırma sistemi bu kadar arzu edilir? Özellikle turbo motor müttefik zaman Çünkü, aynı anda düpedüz performansını artırırken ekonomi ve verimliliği en üst düzeye potansiyeline sahiptir. Nispeten küçük kapasiteli motor devi öldürme performansı üretmek için izin geldiğinde turbo büyük olsa da, sıkıştırma oranı açısından bir uzlaşma gerektirir.

Tam boost de turbo malzemeleri, bir turbo motor da artırmak düzeyleri düşük olduğunda onlar uyuşuk olabilir anlamına gelir nispeten düşük sıkıştırma oranı, ihtiyaç duyduğu emme ücretten artan hacim karşılamak için. , Çok yüksek alırsa - normalde aspire motor bu doğru sıkıştırma oranı artırmak, düşük hızda performans yardımcı olur, ama zirve boost silindire hava ve yakıt daha zorlayarak etkili sıkıştırma oranı artar anlamına gelir, çünkü kısıtlı gerekiyor demektir Sonuç adından da anlaşılacağı gibi motor için genellikle gibi kötü patlama vardır.

Sıkıştırma oranını değiştirerek - eksantrik ayar içine taşıyan küçük ucunu koyarak bu durumda otomatik olarak yağ basıncı aktive çubuklar ya con-çubuk yan eğik - Fikir nispeten yüksek sıkıştırma oranları kullanmak mümkün olmaktır etkin bir şekilde küçük, normal emişli motor tasarımı gibi davranan yapma boost düşük seviyeleri ile. Gerektiğinde, eksantrik ayarını döner bir kısmını aşağı piston sıkıştırma oranını azaltır ve kitlesel artan gücü ile sonuçlanan artırmak çok daha büyük düzeyleri ile başa çıkmak için motor veriyor taşır.

Burada görülen Porsche sisteminde, bir selenoid "yüksek sıkıştırma" veya "düşük sıkıştırma" pozisyonuna içine ya eksantrik küçük uç yatağı tutucu sallanan, iki çubuk birine yağı yönlendirir. teknoloji değişken supap zamanlaması sistemleri işletilen yağ basıncı kullanılana çok benzerdir. Porsche ve Hilite değişken sıkıştırma motoru yapmak için girişimi için ilk değil, ama iki firma yapıyor nispeten basit, kompakt ve uygulanabilir yöntem üzerine vurdu gibi görünüyor.

Büyük bir soru işareti hala ortaya çıkan motor, ucuz, etkin ve üretime ulaşmak için yeterli, güvenilir olup olmayacağını üzerinde asılı, ama açıkça doğru yönde atılmış bir adım. Porsche'nin çalışmalarının çok mühendislik danışmanlığı şeklindedir, yani firmanın ismi tasarımın patent üzerinde olması motoru, yeni bir Porsche markalı araba geliştirilmektedir anlamına gelmez Son olarak, fazlalaştı; Bu gibi kolayca başka bir firmadan bir makinede görünebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder