20 Temmuz 2015 Pazartesi

Eller Omni haptik eldiven oyuncular sanal nesneler hissetmenizi sağlar

Sanal gerçeklik hareket tabanlı girişlerin ve ufukta yakın VR kulaklıklar vaat bir bolluk ile son birkaç yıl içinde ilerleme çarçabuk, sahipken, aslında biz sanal dünyalarda gördüklerinizi hissetmek bizim yeteneği sınırlı kalmaktadır - özellikle tüketici uzayda . Ama Rice Üniversitesi'nde mühendislik öğrencileri bir ekip aslında orada senin gibi sanal nesneler ve ortamlar hissediyorum sağlayan bir haptik eldiven ile bu sorunu çözmek için çalışıyor.

Eller Omni eldiven VR-odaklı oyun teknoloji şirketi Virtuix ile, oyuncuların hedef ediliyor - ünlü Virtuix Omni koşu bandı ticari bir ürün haline getirmek için çalışmalarını sponsor -. Şu anda bu ancak, sadece bir prototip. "Ne yaptığımız parmaklarınızla altında mesane şişirmek için hava kullanan bir eldiven ise," Makine mühendisliği öğrencisi Thor Walker diyor. "Sen ulaşmak ve sanal nesne kapmak zaman bir video oyunu bu kadar kanca ve olabilir Yani aslında o nesneyi kapma konum gibi hissediyor."

eldiven sağ taraftan uyar ve herhangi bir harici teller veya kablolar olmadan çalışır. Bu genişletmek ve tutma ya da nesneye dokunarak olduğunuz hissi vermek için sözleşme parmak uçlarımda mesanesi ile dokunsal geri bildirim sağlar. Diğer parmaklar ve başparmak ayrı sinyalleri alabilir iken halka ve serçe parmak, insan eli onların sınırlı bağımsızlığı ile oldukça tutarlı prototip, içinde biri olarak basınç tetikler.

Eller Omni eldiven yaratıcıları yeterince ışık bile uzun oturumları için elinize rahat yapar söylüyorlar 350 g (12 oz), etrafında ağırlığındadır. "Pek bilecek kullanıcı var," ekip üyesi Kevin Koch diyor. Gerçi, henüz kamuya için hazır değil. Walker projenin mevcut durumunu karşılaştırır Google karton çalıştığını, ancak bir genel tüketici kitleye satmak için hazır önce daha da geliştirilmesi gerekmektedir -.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder