28 Temmuz 2015 Salı

McLaren 675LT

Peki burada tam bir sigara sürpriz. McLaren yarış ve kazanma niyetiyle parçaya en son ve en büyük yol otomobili alıyor. Vaftiz 675LT, yeterli teknoloji ile yüklü ve sağ römork kapalı ciddi bir rakip olmak için yeterli bir performans sunuyor ve yarış başarı garanti asla rağmen, McLaren karşı bahis genellikle aptalın tamamlanmasına olduğu gösterilmiştir ediyor.

Bu yılki Cenevre Motor Show'da ilk görünüm yapmak Set, McLaren 675LT performansı üzerinde net bir odak görüntüler ve Woking gelen ekip 675LT hafif ve teklif olacak "diyor şoför angajman nihai seviyeleri." LT, sen merak ediyorsanız durumda, "Longtail" anlamına gelir ve firar kenarına ekstra uzunluk veren aerodinamik ölçüde yardımcı olur.

675LT sadece bir coupe olarak kullanılabilir ve McLaren o olacak diyor şirketin "en pist odaklı, henüz yolun yasal" içermektedir onun Super Series aralığında, model 12C , 650S ve Asya-sadece 625 C'ye. Bu, sadece 2.9 saniyede 0-100 km / s (0-62 mph) dan şirket olarak nitelendirdiği sayesinde giderek, aynı zamanda o Serisinin en hafif ve en güçlü "off line optimize çekiş sağlayan kontrollü tork teslim." Yani bir heyecanlı tazı gibi çizgi dışı patlar böylece çekiş kontrol sistemi yazılımı tweaked ettik söyleyerek güzel bir belirsiz bir yoldur. Ve o da alt ucunda değil hepsi. 675LT 7.9 saniyede 200 km / s (124 mph) vurur ve 330 km / saat (205 mph) dışarı başında. Ve evet, bu yol yasal, üzerinde plaka asabilirsiniz.

Yeni araba öncesi Cenevre çekim çok agresif tarz oluyor göstermektedir. McLaren daha aşırı, her yeni yolculuğu ile dükkanın dışına elde edilmiştir, ancak bunlar henüz bu zarfın dışında bulamadı gibi styling-bilge görünüyor. Genişletilmiş karbon fiber ön splitter itibaren, genişletilmiş kapı bıçak ve katma soğutma alımı, dairesel ikiz titanyum egzoz boruları tüm yol, 675LT gözle görülür ne kadar hızlı ilan ince değildir.

Ve geri gerçek gösteri tıpa, 650S 12 ay önce Cenevre'de tanıttı aşağı modele monte Airbrake yüzde 50'den daha büyük bir aktif "Longtail" Airbrake olduğunu. LT 'büyük sineklik karbon fiber yapılmış olduğundan, aslında daha hafiftir. Tüm bu kadar ekler, ya da aşağı bu şey söndürür gücü göz önüne alındığında çok hafif, sadece 1.230 kg (2.712 £), bir tüm kadar kuru ağırlığı, kesin olarak. Aynı zamanda araba ton başına 549 PS (541 hp) güç-ağırlık oranını verir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder