7 Temmuz 2015 Salı

Xf Kamera İzlenim

Fujifilm fotoğraf makinesi sahibi olarak benim kısa deneyim, ben tek bir nedeni var yoksa ben gerçekten anlatamam başka gerçekten kamera insanları dinlemek gibi görünen bir şirket tarafından desteklenen büyüleyici cihazlar olmalarını bulundu. Onlar sadece ek işlevsellik mevcut sorunları çözmek, ancak eklemek firmware güncellemeleri sağlayarak eski aygıtlarını destekleyen seviyorum, ben kısa vadeli satış zararına uzun süredir tüketici ilişki oluşturmak isteyen kendi ahlâki seviyorum ve onların şeffaf lensi gibi stratejisi. Lenslerin Onların XF çizgisi bir objektif line-up bakmak her şeyi özellikle hitap; Onlar istediğim uzunlukları, istediğim hızları ve tüm optik harika. Onlar şimdi tüm 'standart' hazırladı (21mm, 35mm, 50mm, 85mm ve) var; onlar krep ve için sorabilirsiniz tüm yakınlaştırır var. Size ihtiyacınız ve gelecekteki sisteme güveni ne planı böylece onlar da kendi gelecekteki mercek stratejisini iletişim. Şeref.

Ben bir fanatik gibi ses istemiyorum ama bu niçin sadece girişimdir Ben bir X-T1 satın almış ve XF56mm lensi zaten Sony Rx1 olduğunda ben, hafta geçmiş çift için çekim edilmiş, Fujifilm X-E1 ve bir Zeiss Planar 85mm f / 1.4 lens ile neredeyse doğrudan karşılaştırılabilir Sony A7R. Bu ihtiyaca ya da benim kamera ve lens line-up bir delik ile ilgisi var. Onlar teslim ve ben kullanmak isterdim bir ürün destekleyen bir inanç - Bu Fujifilm ile yapmak her şeye sahiptir.

X-T1 Hong Kong sokaklarında benimle olmuştur; Bir zam (Dragon Back Shek'in O Country Park) üzerine; partiden sonra bir moda gösterisi (karanlık, dumanlı yeraltı dalış) için, yağmurda Tayvan uçağa, ve Taipei City çevresinde tüm (Ben zaten bu su yalıtımı ve su yalıtımı olmayan XF56mm test ettik). Ben de XF14mm, XF56mm, Zeiss C Sonnar® 50mm ve 85mm Planar ama çoğunlukla yeni XF56mm ile çektim; 85mm odak uzaklığı benim için yeni bir tanesidir ve bu yüzden kendimi onunla sadece ateş zorluyor ediyorum.

Eğer okursanız benim ilk Sony A7R ilk izlenim , bir kamera kullanarak olumsuz yönlerini vurgulayarak, eleştirel olduğumu göreceksiniz, o beni rahatsız çünkü vurgulamak için kolaydır. Bazı yorumcular bu yüzden son derece hatta tüm olumsuz eleştirilerden sonra A7R inceledi neden olarak karıştı ama tüm akrabası vardı; Ben bütün konuların gündeme bile kamera kullanmaya devam etmek istiyorsanız o zaman bu sorunları gerçekten doğru, büyük bir anlaşma olduğunu olamaz?

Bu ilk izlenim X-T1 gözümü Torna ve hatta kullanım hafta sadece bir çift sonra ben zaten biliyorum kısa olacaktır. Neden? Ben son derece zor çok küçük sondaj olmadan gerçekten olumsuz bir şey ile gelip bulma burada oturuyorum çünkü. Tabii X-T1 satmak daha doğrusu A7R satardım, orada kendi sorunları var ama genel olarak ben X-T1 ve A7R arasında bir seçim yapmak zorunda, ben bir his var o kadar bu kamerayı kullanarak memnun kaldım . X-T1 ile karşılaştırıldığında A7R sadece saving grace bir diyafram halkası yok sevmiyorum (ve ben gerçekten demek!) gerçekten bile ben yine de, alan eşitler yıldız FE55mm ve 36MP combo. Ben RX1 ve lenslerin Fujinon XF hattında diyafram halkaları tarafından nazlı.

Menü ve yön kontrol düğmeleri çok sığ (burada ... Video), hiçbir güven vermek ve benim ilk X-T1 yüzünden kırdı EV telafisi kadranı şimdi gözüme EVF ile hızlı son dakika pozlama telafisi değişiklik yapmak için çok daha zordur, şimdi çok serttir, bu esaslı kullanıcıya dinleme Fujifilm bir örnektir (ve onlar, ben çok yanlış tercih edilir arama kullanımda hareket edememek değil daha torbada hareketli ama bu herhalde sadece bana) var. O kadar gevşetir olup olmadığını zaman gösterecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder