17 Temmuz 2015 Cuma

On motorlu elektrikli uçak kapalı alır

Helikopter ve sabit kanatlı uçaklar arasında bir uzlaşma ararken, son yıllarda mühendisler için seçtiniz tilt rotor , ancak NASA tozunu ve kapalı alır ve toprakları bir helikopter gibi ve bir uçak gibi uçan bir eğim kanatlı uçak tasarımı geliştirdi. Yağlı Yıldırım, ya da GL-10 olarak adlandırılan, insansız prototip uzak olmayan Hampton, Virginia NASA'nın Langley Araştırma Merkezi'nden Fort AP Hill, yatay uçuşa başarılı bir dikey kalkış ve geçiş yaptı.

Havacılık mühendisleri için önemli zorluklardan biri dikey bir kalkış birleştirerek (VTOL) açılış ve sabit kanatlı uçakların hız ve aralığı ile bir helikopter yeteneklerini hover edilir. V-22 Osprey ve benzeri uçak mekanik basittir ve crosswind sürükle azalttığından kanatlarını sabit tutarken onların motor gondol çevirerek bunu başarmak. Ancak, GL-10 tahrik için 10 elektrik motorları kullanıyor ve NASA bir eğim kanat kerede çok gondol işlemek için daha iyi bir seçenek olduğuna inanıyor insansız hibrid elektrikli uçağıdır.

Şu anda tasarım ve test aşamasında, kompozit yapı GL-10 kuyruk bölümünde iki kanat ve iki dört motor vardır. Bu motorlar uçağın lityum-iyon pilleri şarj iki 8 hp (6 kW) dizel motorları tarafından güçlendiriliyor. İnsansız Hava Aracı (İHA) 20 ft (6,1 m), £ 55 (24.9 kg) kuru ağırlığının bir kanat ve £ 62 (28.1 kg) bir kalkış ağırlığına sahiptir. "Sol kanattan gelişen dört motorları aynı komutu verilir," Zack Johns, GL-10'in ana pilotu söyledi. "Sağ kanatta dört motorları da sonra kuyruk iki aynı komutu verilir. Konserde çalışır."

GL-10 NASA 12 prototip bir dizi yapılmış olduğunu söyleyerek ile, bir hızlı prototipleme süreci kullanılarak geliştirilmiştir. Bu mühendisler uçuş kontrol sistemini geliştirmek için çalıştı "sert iniş" bir dizi acı 5 ila 25 lb (2,3-11,3 kg) ağırlığındaki hobi uçakları kadar çalışmaya başlamadan önce değiştirilmiş köpük ile başladı. Uzay ajansına göre, GL-10 yatay uçuş 24 saat boşa ve bir benzin çim biçme makinesi gibi sessiz olarak tarif edilmektedir.

İHA sonunda küçük paket teslimat ve tarım, haritalama için uzun dayanıklılık havadan gözetim ve diğer anket görevleri uygulamaları bulmak için bekleniyor. Bir çok daha büyük bir sürümü bir gün 1-4 yolcu taşıyabiliyor. "Uçuş testleri sırasında başarıyla tekrar hover sonra tekrar geleneksel uçak gibi kanat kaynaklı uçuş hover dan geçiş," Bill Fredericks, uzay mühendisi diyor. "Şimdiye kadar beş uçuşlarında yaptıktan Biz kendinden geçmiş Şimdi bizim ikinci golü üzerinde çalışıyoruz -... Bu kavram, dört kat daha verimli aerodinamik bir helikopter daha cruise olduğunu göstermek için"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder