22 Temmuz 2015 Çarşamba

Citroën, yeni Aircross

Peugeot Citroën basınçlı hava olsun Hibrid Hava powertrain veya benzeri kavramlar üzerinde aerodinamik yükseltmeleri kanalize havanın sal C4 Cactus Airflow hava Citroën de konsept otomobili tasarımı ile serbestçe karışır. Tüm yeni Aircross Konsept canlı eğilim tutar ve daha büyük bir yarar araca hava dostu-tasarım paketleri. kavramı da bazı ilginç yeni iç eğlence ve iletişim teknolojilerini vurgulamaktadır.

Geçen yılki hava akımı kavramı gibi, Aircross etkili bir şekilde yönetmek ve onu çevreleyen hava kanalize etmek için tasarlanmıştır. Bu ön ve arka tekerlek kemer presi ile birlikte çalışan ön Hava Perdeleri bir dizi yaklaşan hava yutar. Geriye gövde, krom kesilmiş "Hava Signs" bir çift arka pencerelerin arkasında bir hava akımı tüneli oluşturun. C4 Hava akışı tersine, Aircross bir Hibrid Hava powertrain özelliğine sahip değil. Bunun yerine, Citroën o çiftleri 218 bhp (160 kW) 1.6 litre THP motor ile 95 bhp (70 kW), arka elektrikli motor daha geleneksel bir hibrid sistem için seçmesi. plug-in motor 31 mil (50 km) giderek popüler aralığı ile bir all-elektrikli sürüş modu sunuyor. 313 bhp sistemi sadece 4.5 saniyede 62 mil (100 km / h) ile cıvata sağlayan Aircross oldukça alıngan bir tavır verir. Bu arada, her galon (ABD mpg, 1.7L / 100 km) CO2 yayan ise 39g / km eve 138 mil getirebilir.

Genel ambalaj ve stil açısından, Aircross uluslararası pazar için büyük bir, 180.3 x 82.7 x 68.1-in (4.58 x 2.1 x 1.73 m) SUV ile C4 Cactus ve deneyler ilginç tasarım dayanıyor. En önemlisi, Citroën Cactus 'belirleyici tarafı bir dizi ile Airbumps yeniden yorumluyor "Alaşım Çarpmaya." Kapıların altında bulunan, Alaşım demirleri yan etkilerinden aracın korunması yönünde motorsporları ödünç bir yüksek emici alüminyum petek yapısını kullanmaktadır. Yüzen ön ve arka tamponlar bu eşsiz yapısal darbelere görünümünü izleyin. Aircross yetenekli SUV değil, sadece bir alışveriş merkezi ulaşım olması gerekiyordu olduğu gerçeğini vurgulayan, büyük boy jantlar Continental tarafından konsepti için özel olarak geliştirilen 22 lastikler, R 275/42 sert, yumrulu bir sette ayakkabılı vardır. üstünden bağcıklı sera gezinip çatı raflar montaj ve dişli bağlama için rayların bir dizi içerir.

Aircross ateşli kırmızı-turuncu dış kesinlikle dikkat kapmak olduğunu, ancak işler özellikle ilginç nereden iç kısmıdır. Modern teknoloji sık sık acil fiziksel dünyada var gerçek hayatta iletişim olanakları bizi uyuşmuş yapar bu yüzden Citroën bu olanakları istismar etrafında kabin tasarımları. Aircross paylaşımı ve işgalcilere arasında sohbet teşvik etmek, ses ve video ekipmanının benzersiz yapılandırmasını kullanır. Dört koltuk her biri kendi bireysel hoparlör ve mikrofon sistemi ile donatılmıştır. Eğer sadece ayak oturan insanlarla iletişim için bir mikrofon neden ihtiyaç net değil, ama o istesin konuşmayı kıvılcım var. Tabii ki, kişiselleştirilmiş ses sistemleri tamamen dost yolcuları görmezden ve müzik veya video eğlence kişisel "bir ses balonu" na kaçmak için her kişiyi teşvik tam tersi bir şekilde işe yarayabilecek gibi görünüyor.

C4 Cactus gibi, Aircross iki pano görüntüler vardır; ancak bu HD 12-birimleri bir bükülme ile gelir. Işgalcilere arasındaki etkileşimi kolaylaştırmak için tasarlanmış, en sağdaki ekran motorlu jest-kontrol sistemi vasıtasıyla sağa kayabilir. Hem ön ve arka yolcular içeriğini görüntüleyebilir pano, ortasında park etmiş, ya da ön yolcu kişisel eğlence ekranına olarak hizmet tüm yol boyunca hareket ettirilebilir. Ayrıca ekip, tamamen sola taşıyabilirsiniz diğer 12 ekran ve sürücü bilgileri sunmak için head-up ekranı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder