7 Temmuz 2015 Salı

Yeni Kameralar

Birçok olmasını istiyorum nereye Nikon Bir değil tam MLIC-dünya olduğunu. Benim Nikon F-vites için hafif sırt-up olarak hizmet - - Ben olsaydı yine de bir sistem içine kendimi yeniden satın onlar listede çok yüksek olurdu. Ben Fujifilm X-serisinin bu amaçla yatırım için başlatılan zamanla Nikon One ciddi bir seçenek bakmadı. Sensör hemen hemen Tamam ve ben de tüm mevcut F-cam erişmek istediğiniz görünüyor en azından V3 aralığında. Ne gerçekten kaçırıyorum Fujifilm var gibi bir RF-benzeri hibrid OVF birlikte entegre EVF ve neden vardır.

Bunun üzerine, Nikon her zaman kamera yıllarca sürecek yapılmalıdır nasıl bilinir, Fujifilm, sadece yok. X-PRO1 sorunları artık yaklaşık 2 yıl acı sonra, ben sadece kullanıcının sırtına ayıklanacak prototip bir overhyped aralık olduğunu söyleyebilirim. 14 FW bültenleri Tek kamera - tamamen fındık bulunmaktadır. Nikon biraz daha bu segmentteki tüm rekabeti mücadele değil neden ben hala anlamıyorum, bunu yapmak için evde her şey var ve kolayca kolayca tüm rekabeti silip olabilir.

Eh, en azından benim V1 kıyasla PASM tekerleği var. Ama daha denetimleri temenni - Benim V! Her şey menü üzerinden yapılması gereken oldukça fazla yanlısı bir Yeni Kameralar olacak mı? V1 üzerinde biri değil. Öyle ya da böyle - Ben kamera dışarı bir kez Steve inceleme yapmak umuyoruz.

Nikon V ailesi ilgim büyük bir 2.7 kırpma faktörü (büyük ulaşmak) + olağanüstü otofokus hızı (D3 / 4 sınıfı) eşsiz kombinasyonu. Bu özellikle yaban hayatı ve eylem / spor fotoğrafçılığı için V de uygun hale getirir. Bu nedenle, bu yeni 70-300mm lens ben bekliyordum biridir. Ben onların IQ için, fotoğraf çoğu diğer türleri için tam çerçeve veya APS Yeni Kameralar kameraları kullanmayı planlıyoruz.

Umudum V3 sensörü büyük ölçüde (IQ, ISO, otomatik odaklama ve hiçbir alçak geçiş filtresi) geliştirilmiş olmasıdır. İkinci dilek daha iyi taşıma / denetimleri / UI içindir. Geliştirilmiş EVF (evet, ben çok entegre edildi diliyorum ... ama hayır anlaşma kırıcı), işlemci, kare hızı ve video kek üzerine krema tüm vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder