27 Temmuz 2015 Pazartesi

Koenigsegg 1,160 hp Agera RS

Butik supercars dünyasında, Koenigsegg hemen hemen yığınının tepesinde oturuyor. Orada bu desteklemek için birçok argüman vardır, ama en iyi belki de biri şu anda Cenevre'de şirketin gösteri stand oturuyor. Onun motoru şaşırtıcı 1.160-hp cranks, Koenigsegg Agera RS denir ve o her şeyi tasarlanmış ve evin inşa edilmiştir.

Böyle Koenigsegg olarak Butik supercars, ince bir çizgi yürümek zorunda. Onlar bir Ferrari veya Mercedes daha özel bir şey istiyorum alıcılar kadrosunu hizmet, ama aynı zamanda, onlar iddialara kit araba ve büyük bir pazarlama planı olarak görülmekten kaçınmak gerekir. Butik supercars bir sürü başarısız başlar nerede tam anlamıyla deri altında olsun olduğunu. Rüzgar tünellerinde ünlü tasarım evleri tarafından heykel ve masaj yüksek teknoloji karbon fiber organlarının rağmen Bazıları, bir daha, bir-etek, yavan nitelikte destekleri var. Bir uygun yerden kaynaklı motorlar bulmak için çok derin kazmak zorunda değildir, Ford Anglias kaynaklı bir katalog ve direksiyon raflar sipariş edildi fren sistemleri.

Bu kesinlikle genel Koenigsegg ve özellikle Agera RS ile durum böyle değil. Ama biz Koenigsegg Agera RS hususlarla derinliklerine olsun önce, sadece tekerlekleri dikkate bu şey üzerinde sürmek: Koenigsegg Aircore! Merkezi kilitleme teçhizat, ön 19 x 9.5 ve geri 20 x 12.5 ile Süper hafif oyuk karbon fiber jantlar. Bu ünlem işareti rahatsız edici kullanımı yanında, (Christian von Koenigsegg böyle şeyler için bir yetenek var) başka bir tekerlek, bir şey için, onlar karbon fiber yapılmış, söyler gibi sıradan bir şey hakkında küçük bir şartname onlar içi boş ve onlar Koenigsegg tarafından evde yapılır. Kim yapar bunu? Kim olabildiğince hafif olması için karbon elyaf dışında içi boş ve yapılan olan, yeterli ve böylece engineeringly kendi tekerlekleri yapmak anal kuvvetli deli?

iletim Koenigsegg Elektronik diferansiyel (KED) evlendirilen ve işleyişi bir Koenigsegg Şanzıman Kontrol Modülü (kgcm) tarafından denetlenmektedir otomatik vites modu ile 7 vitesli kürek-shift birimidir. frenler, büyük pepperoni pizza boyutu ve seramik yapılır. ön ve arka süspansiyonlar arka üst lades kemikleri için kullanılan karbon fiber ile çift lades kemiği vardır. Gaz-hidrolik amortisör iki yönlü elektronik ayarlanabilir ve sürüş yüksekliği ayarlanabilen elektronik iken arkadaki şoklar, itme çubuğu işletilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder