7 Temmuz 2015 Salı

Nikon V3 Yeni


Yani uzun süredir beklenen Nikon V3 hemen burada ve ne Nikon gidip yaptın? Onlar, bir Coolpix gibi küçük yapılmış OUT aldı yerleşik çok keyifli yapılan ve yine bir lens yeniden tasarlanmış EVF. Yeni 10-30 lens kamera ile çıkacak ancak me..I tasarım ve stil hayal kırıklığına uğrattı için. Ben, V1 bakmak, tasarım ve hissediyorum seviyorum . Bu FEEL ve tasarım mini bir Leica M gibi. V2 çirkin ama en azından bir dahili EVF vardı ve ateş için bir zevkti. Birçok 1 Sistemin ölümü tahmin edildiğinde, birçok ay önce yolda bir V3 olduğunu biliyordum. Ne bilmiyordum onlar EVF dışarı alacağını oldu!

Benim için en iyi Nikon 1 lensler inanılmaz 32 1.2 ve 18.5 1.8. Yani yeni V3 burada. Belki o V2 yangın satışı olacak anlamına mı geliyor? O son 1 kamera olabileceği gibi Umalım ki öyle olsun EVF yerleşik bir! Sadece gibi olacak dostum, çünkü bu bir ben bir göz atmış olacaktır bırakıldığında V1, beklediğim Kamera

V3 tamamen yeniden tasarlandı. Şimdi kamera 1280X720 çözünürlükte slo-hareket 120fps HD video çekim özelliğine sahiptir. BU bazı video insanlar için büyük bir anlaşma tür IS. V3 Sürekli çekim tam 18 MP çözünürlükte 20 FPS almak veya bir odak noktasını kullanırken bile 60 FPS stills olacaktır. Onlar 1 sistemi ile tutulan ve üzerine geliştirilmiş bir şey gerçekten HIZ olduğunu. Onlar da yarı görüntü sabitleme modu çeşit ekledi. Olsa gibi ne olacağını emin değil.

Sanırım İYİ haber, bu tamamen yeni bir Nikon 1 olmasıdır . Onlar çizgi bırakarak değil ama bunun yerine daha iyi video yetenekleri, hız için o kadar artırıldığını ve aynı zamanda bir eğim EVF ve yeni bir 18 MP sensör ile dolu. Harici bir EVF eklemek CAN ama bu her zaman sadece bu gün için hiçbir neden yoktur, bir kambur, ekler. Kameralar bugün SONUNDA uzak eklenti EVF hörgüçlü alıyorsanız, bu nedenle Nikon'un hendeğe neden kendi iç EVF benim için bir gizem. Artık yeni 10-30 PD lens ile V3 ön sipariş edebilirsiniz BU bağlantıyı kullanarak B & H Photo de 1.196,95 $ için.

Sadece yeni 10-30 $ 296 de var ama aynı zamanda yeni 70-300mm f / Sadece bir bin altında en 4.5-5.6 NIKKOR 1 LENS. Nikon 1'in 2.7 kırpma ile bu objektif VR ile eşdeğer 810mm kadar şaşırtıcı bir 189 verecektir. Ayrıca V3 büyük eller için bazı boyut eklemek için yeni bir kavrama olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder