10 Temmuz 2015 Cuma

Thync giyilebilir resmen başlattı ruh değişen - biz (yine) eller gitmek

Geri CES 2015 çalıştığımız havalı yeni gizmos biri olan Thync . giyilebilir sakin veya enerji (veya her ikisi) ya hissettirmek için beyin zaps - ilk bakışta bazı sağlıklı şüphecilik rağmen, ve biz reklamı olarak tam olarak çalıştı bulundu. Biz bugünden itibaren Thync ön siparişlerin önceden ikinci eller geçen hafta aldım.

Thync öznel deneyimler ve ağızdan ağıza temeline dayanmaktadır gidiyor bu ürünlerden biridir. Şirketin zift, "hayat fethetmek" "zihin durumunu kayması" ve yeterince heyecan verici geliyor, ama aynı zamanda şüpheciler payını çizmek için gidiyor. ... Ve haklı yani. Hem içinde hem de teknoloji endüstrisinin dışında - - Hepimiz gördük yeterli yılan yağı pazarlama kampanyaları ettik baş-Birinci dalış öncesi Thync gibi bir şey ikinci sanırım.

Biz sizin için bunu test etmek için buradayız bu yüzden. Muhtemelen çok - - müşterilerin hayatlarına Ve şimdi iki ayrı olayda Thync kullandığını, bunun en azından bazı büyük bir fark yaratma potansiyeline sahip olduğuna inanıyorum. Onlar zannediyorsunuz gibi - Benim ikinci Thync oturumu cihazın iki farklı mod meditatif bir sakin ve ilham enerji hissi beni terk olarak, giyilebilir vuruş 1.000 sahiptir.

Biz CES Thync kullanıldığında, bizim en iyi benzetme bu ilaçların güvenli, dijital versiyonu gibi biraz oldu. (Thync tanımlıyor ya da "sakin vibes,"), sakin modu sadece bir ortak füme ediyorum gibi bize bizi biraz duygu bıraktı ve enerji modu uyarılmış netlik daha yol açtı - sanki biz 'değildik zihinsel bir sis kaldırdı olmuştu farkında bile t. ikinci kez etrafında, bu açıklamaları hala doğru tutun. Ben (İsterseniz Willie Nelson tur otobüsü ziyaret ödeme, ya da) Ben yarım saat meditasyon ediyorum gibi hissettim son derece hoş bir duruma battı gibi ben hemen sakin modu hissettim.

Kısa bir aradan sonra, enerji verici modunda tekrar Thync kullanılır. Bu değişiklikler hemen göze değildi, ama onlar benim davranış belirginleşmiştir. Ve daha yüksek sesle - - enerji veren sonra daha sık konuşuyordu daha ifade ve animasyon ile. Aklımda farklı bir duruma kayma gibi bu mod daha az biraz hissetti, ama yine de beni etkiledi. Ben CES Thync kullanıldığında gibi, tek bir dünyaya çıkıyor hissediyorum gibi ideal bir duygu hakkında son toplantıyı terk: ilham motivasyon ile birlikte zen gibi sakin ve varlığı genç yetişkin kolej ilk gününde hissedebilirsiniz (ve bu arada, ben o günden kaldırıldı yaklaşık yirmi değilim).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder