7 Temmuz 2015 Salı

Raymond Hau Kamera X-t1

Neden bu bir aşk arıyorum? Belki de bu, çünkü ben Fujifilm cihazlar için var tecrübe, hem de yeni çıkan X-T1 ve ondan önce yaşlanma X-E1 kadar bu iyi özetliyor. Kompakt aynasız kamera dünyasının devleri ile 24MP FF Sony RX1 ve 36MP FF Sony A7R zaten rahat çantamda oturan, onu ne kadar saygıdeğer X-E1 ve gereksiz X-T1 yanlarında orada oturuyor olduğunu ? Bu makul bir açıklama benim girişimidir.

Bu başlangıcında başlar Her zaman olduğu gibi ben ilk Sony Rx1 aldı zaman, sonsuza dek fotoğrafçılık benim bakış açım değişti ( burada inceleme benim bir yıl okuyabilirsiniz ...). Ben 35mm de başka bir şey çekmek istedim eğer o da hayat zorlaştırdı, ben geniş gerekli ama şimdi de küçük istedim ve benim eski Canon artık hardal kesim değildi.

Ben ilk RX1 odak uzatıcı ve büyüteçler kullanma fikrini araştırdı ama onlar açıkçası çöp vardı. Yeterince söylendi. Bir sonraki mantıklı adım daha geniş bir odak uzaklığı ile bir Rx1 içine yapım Sony irâde oldu ... Ben beyne oksijen birkaç dakika yüzünden eksikliği ve ortaya çıkan baş ağrısı sonra vazgeçti. Sonra ben başka bir kamera gövdesini, küçük, hafif ve yönetilebilir ama lensler seçimler kabul edilebilir görüntü kalitesi ve esneklik ile bir şey gerekir karar verdi.

Nane değil miydi Kamera To Be Ben onun minyatür iyi görünüyor, eleştiriler ve lens geniş yakışıklı O-MD almaya bakıyordu. Taze biçimlendirilmiş SD kart ile ben bir dışarı test etmek için yerel bir kamera mağaza içine yürüdü; Bir duyarlı cihaz ve benim ihtiyaçlarına uygun göründü ama mağaza asistanı yardımcı olmaya karar verdi ve bazı alternatif çözümler, bir Fujifilm X-E1 bunlardan biri sundu.

Ben cihaz (X-E1) görüldü ve o ilk bakışta aşk değildi eski okul yolunda iyi görünümlü iken ilk kez oldu, ben SLR organları ile büyüdü ama menzil tarzı yeterince beni ilgisini çekmekte SD kart a pop bir koşuşturma ver. Bir köpek gibi yavaş, elektronik vizör (EVF) topları emdi ve boş hissettim ama objektifin etrafında gevşek diyafram halkası twiddled olarak, aynı zamanda güzel görünüyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder