7 Temmuz 2015 Salı

X-E1 Kamera Güvenlik

Evde ben görüntüleri inceledim ve X-E1 gelenler O-MD dosyaları tarafından underwhelmed ve hoş bir sürpriz oldu. Bu X-E1 için bir kazan değildi O-MD hız, tepki ve aşinalık önde olduğu gibi olsa; Ben biliyordum tüm ı 350D yaşlanan 8MP sensörünü değiştirmek için başka bir set-up istedim oldu. Uzun ve sıkıcı bir hikaye kısa kesim, ben bütün Canon dişli dolu ve bir O-MD satış para kullanarak manzaralı yerel kullanılan kamera satıcıya aşağı aldı.

Mağaza sadece bir X-E1 edinmişti olarak ne oldu kader ya da Fujifilm için kör şans çeşit oldu ya; muhtemelen ne olduğunu tahmin edebilirsiniz. O, orada çok kolay oldu ve parça karşılığında daha iyi bir anlaşma bu yüzden yedekte bir Fujifilm X-E1 ve XF14mm satın alma yönünde konulmuştur ekstra nakit yığını ile mağaza bıraktı olsun. Oldukça istemeden, ben şimdi bir Fujifilm fotoğraf makinesi sahibi oldu.

Bu çalıştı mı olmamalı Kudretli RX1 karşı perdeli, küçük tuhaf sensör ile X-E1 (16MP X-Trans APS-C vs 24MP FF), içi boş plastik gövde ve kağıt üzerinde korkunç EVF her zaman RX1 kötü ikinci kuzeni olmaya yazgılı edildi Sadece RX1 istediğiniz (ya da olamazdı) yapmadım kirli işlerini Paspas vesilelerle getirdi.

X-E1 ile yanlış şeylerin listesi üzerinden çalıştırabilir - bok EVF, içi boş tasarım, her şey odak olsaydı göremiyorum demek beyaz sadece odak-pik, aptal düğme yerleşimler, resmi olsun - Başka kamera, otomatik odaklama avı, off-center tripod montaj, SD kart yuvası ile olabildiğince yol sezgisel AF noktasını hareket edemez. Aynı zamanda kız kullanmayı reddediyor kameraların biri; o EVF çöp ve tüm odak olamaz, onun elini uymuyor bok ergonomi söylüyor. bayan konuşmuştu.

Ancak bu işler, X-E1 bastırmak için çok zor olmaya başlamıştı nasıl ortaya çıktı değildir; emin onun göze batan hataları, niggles ve onun neden-oh-Fuji--do-bu neden yaptığını anlar ama küçük Fujifilm ortaya çıkarmak için daha fazla bahane buluyordu. vardı Bu gelişmiş ve her yeni firmware güncellemesi ve daha X-Trans sensöründen gelen dosyaları işlemek için öğrendim, daha ben onu seviyorum başlamıştı birlikte olgunlaştı karakter vardı. Hatta bazı negatif pozitif dönüşüyor edildi; içi boş gövde yürüyüş için mükemmel oldu, son derece hafif olan bu şeyi yaptım.

Muhtemelen X-T1 yerine benim önceki kamera hakkında başıboş ediyorum ama orada bunun gerçek nedeni ve benim görünümleri nedeniyle umut da geçerli tek ve X-T1 satın benim önceki deneyim ile doğrudan ilgilidir neden merak ediyor Fujifilm X-E1 ile. Ben ama Fujifilm ayrılmak istemiyorum gerekirse bölük pörçük küçük X-E1 ayrılmaya hazırım. Açıklamama izin ver.

X-E1, güzel bir cihazdır ve onunla ateş seviyorum ama o da bir çöp cihazı (IQ değil-dayanma) 'dir. Bu X-E1 yapmak gerekiyordu ama aynı zamanda çok daha fazla her şeyi olduğu gibi A7R çantamda bunun gereğini yerine çünkü ben bunu satmak gerekir. X-E1 gereksiz ise, X-T1 benim ihtiyaçlarına iki kat gereksiz ama yine de onları hem var ve nedeni bir kamera sistemi olarak, bir şirket olarak Fujifilm kaybetmek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder